Trwa ładowanie strony...
Copyright © Prongo.pl sp. z o. o. all rights reserved. Projekt i wykonanie: VISMEDIA
Zamówienia
W sektorze NGO od: 2019 roku
Wykształcenie: Uczelnia Warszawska im. Marii Curie- Skłodowskiej w Warszawie, kierunek: „Ekonomia”, specjalizacja: „rachunkowość” (studia jednolite magisterskie)
Stanowisko: Księgowa
Języki obce: angielski – B1, niemiecki – A1, rosyjski A1
Co mnie wyróżnia: komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie, empatia, zainteresowania psychologią, pozytywne nastawienie, praca pod presją czasu
Dlaczego pracuję NGO: Fascynuje mnie praca w organizacjach, które nie skupiają się wyłącznie na osiąganiu zysku ale w większej mierze opierają się na pracy użytecznej społecznie, nastawionej na niesienie wszelkiego rodzaju pomocy potrzebującym , na ochronie ich praw i walce ze wszelkimi wykluczeniami społecznymi. To nie jest tylko działalność, to jest misja i poświęcenie własnego czasu, aby innym żyło się lepiej i łatwiej. Lubię być częścią tak ważnych i często odważnych inicjatyw.
Moje słabe strony: samokrytycyzm, perfekcjonizm, niepewność w publicznym występowaniu, przyjmowanie zbyt wielu obowiązków.
W sektorze NGO od: 2008 roku
Wykształcenie: magister rachunkowości i auditingu – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Certyfikat księgowy, nr 19956/2007
Stanowisko: Księgowa Prongo.pl Sp. z o.o.
Języki obce: angielski – 0, niemiecki – A1,
Co mnie wyróżnia: szukanie nowych rozwiązań technicznych, otwartość na nowe rozwiązania techniczne, szukanie najlepszych rozwiązań rachunkowo-podatkowych, 16 letnie doświadczenie w pracy z jednostkami NGO.
Dlaczego pracuję z NGO: w moim życiu największą radością była możliwość dzielenia się z ludźmi pod wieloma aspektami, niesienie pomocy ludziom w kryzysach bezdomności i wykluczenia społecznego, pomoc sierotom. Jednostki dają mi tą możliwość współpracy, poznawania ciekawych ludzi, którzy stają się później pewnym łańcuchem pomocy;
Moje słabe strony: perfekcjonizm, duża empatia, pracoholizm.
W sektorze NGO od 2021
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Kierunek Zarządzanie, specjalność “kadry i płace w praktyce”
Paweł Domagalski HR e-Serwis
Co mnie wyróżnia: szeroka wiedza, organizacja pracy własnej, poczucie odpowiedzialności
Dlaczego pracuje w NGO: pracując jako specjalista ds. kadr i płac mogę zajmować się nie tylko tym co lubię, ale również mam dodatkową satysfakcję, że mam swój udział w promowaniu słusznych idei i jestem częścią czegoś większego.
Moje słabe strony: nadmierna skrupulatność i wnikliwość.
W sektorze NGO od : 2016 roku
Wykształcenie: magister rachunkowości – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Certyfikat księgowy, nr 34815/2009
Prezes Zarządu Prongo.pl Sp. z o.o.
Języki obce: angielski – B1, niemiecki – A2,
Co mnie wyróżnia: szukanie nowych rozwiązań technicznych, podzielność uwagi, otwartość, duża cierpliwość, umiejętność koordynacji działań zespołu;
Dlaczego pracuję z NGO: bardzo lubię współpracować z ludźmi, którzy poświęcają swoje życie przyświecającym im ideom, pomoc w ich realizacji daje mi ogromną radość i poczucie spełnienia mojej własnej misji, czyli czynienia dobra; lubię również uczestniczyć we wszelkich formach pomocy, a NGO są tego najbliższe;
Moje słabe strony: skupienie na szczegółach, maksymalne zaangażowanie w proces, altruizm;
W sektorze NGO od : 1997 roku
Wykształcenie: Szkoła Głowna Handlowa
Doradca podatkowy, nr wpisu 12154
Ekspert Dziennika Gazety Prawnej, serwisu INFOR.PL
Języki obce: angielski – C1, hiszpański C1
Co mnie wyróżnia: doświadczenie, wiedza ekspercka, pasja i zaangażowanie i płynące z tego spokój, opanowanie
Dlaczego pracuję z NGO : bo to coś więcej niż zarabianie pieniędzy dla biznesu; działając na rzecz NGO czuje się częścią sukcesu działań statutowych organizacji, co daje mi najwyższa satysfakcję, której nie dają żadne pieniądze ;
Moje słabe strony: perfekcjonizm , zawracanie uwagi na detale, pracoholizm
Działając w sektorze NGO od 1997 roku, zdobyłam bogate doświadczenie i dogłębną wiedzę, które pozwalają mi skutecznie wspierać organizacje pozarządowe w ich działalności. Jako doradca podatkowy z numerem wpisu 12154, oferuję kompleksowe doradztwo oparte na solidnych fundamentach prawnych i znajomości specyfiki trzeciego sektora. Moje zaangażowanie zostało docenione również na poziomie Krajowej Izby Doradców Podatkowych, gdzie pełnię funkcję Zastępcy Przewodniczącego Zarządu Śląskiego Oddziału na lata 2022-2026.
Moją misją jest wspieranie organizacji pozarządowych poprzez profesjonalne doradztwo podatkowe, które zapewnia im stabilność finansową i przejrzystość działań. Jako ekspert współpracujący z serwisem INFOR.PL, dzielę się swoją wiedzą z szerokim gronem odbiorców, dbając o promowanie najlepszych praktyk i edukację podatkową.
Czym się wyróżniam?
Przede wszystkim doświadczeniem – ponad 25 lat pracy w sektorze NGO to nie tylko liczby, ale przede wszystkim zrozumienie realnych wyzwań, przed jakimi stają fundacje i stowarzyszenia. Wiedza ekspercka, którą stale pogłębiam, pozwala mi na skuteczne rozwiązywanie problemów moich klientów i partnerów. Moje działania cechuje pasja i zaangażowanie, które przekładają się na jakość usług, jakie świadczę. Jestem osobą spokojną i opanowaną, co pomaga mi skutecznie reagować na dynamiczne zmiany oraz prowadzić rozmowy nawet w trudnych sytuacjach. Moje umiejętności społeczne sprawiają, że łatwo nawiązuję relacje, a współpraca ze mną opiera się na zaufaniu i zrozumieniu.
Moje podejście do pracy, wiedza i umiejętności pozwalają mi wspierać organizacje pozarządowe na wielu poziomach – od doradztwa podatkowego, przez szkolenia, po działania na rzecz lepszego zrozumienia przepisów i ich wpływu na działalność NGO. Moją siłą jest połączenie profesjonalizmu i pasji, co przekłada się na sukcesy moich klientów.
Best Corporate Tips You Will Read 2021 Year
Our offices are located on the traditional, unced. photo booth stumptown to banksy, elit small to Attain Process Automation Satisfaction. Naturally, the appeal of Robot for its market potential cannot fade away anytime soon, at least until another great technology can replace mobile apps. But surprisingly, only a handful of apps in every niche really become successful and only a handful of apps across all niches really make it a phenomenal success. So, what about the failure of other apps? What are the key factors responsible for the failure of millions of apps? Well, apart from the ill-conceived app idea and development and design flaws many apps simply fail because of their pre-launch and post-launch shortcomings.
Since most of us spend a considerable portion of our daily time on mobile apps and since they have a plethora of options for every app niche, knowing their specific needs, priorities, preferences, and expectations become very crucial for app marketers. This is why every app must conduct elaborate market research before starting with an app project. Even while the app is ready for launch, you need to make a launch plan based upon the most suitable channels and marketing message for your target audience.
Plan Your Project with Your Software
A vast majority of the app marketers mainly concentrate on the post-launch app marketing techniques and measures while completely missing on the pre-launch campaign. This prevents the app to create buzz and hype just around the time when the app is launched. As and when you launch the app, already a considerable number of people should expectantly look forward to your app and this requires long-drawn marketing efforts leading up to the app launch event. To create pre-launch buzz and hype about the app a mobile app development company has an array of marketing options like social media campaign, search engine ads, video ads, email campaigns, etc.
Just as a retail business in real life is remembered not just for its product offerings but also because of its services, support, and customer-friendliness, an app that offers a helpful customer support system for its valued users enjoy more traction and engagement than other apps. Great brands all over the globe enjoy appreciation and popularity because of their customer-friendly support and services.
Archiwa
Kategorie
Archiwa
Kategorie
Meta
Categories